Jesieni czas

Hej!

Wspominałam już, że lubię jesień :) Ja ją wprost kocham, pod warunkiem, że jest ciepło i słonecznie, a liście mienią się najróżniejszymi kolorami. W ostatnich dniach rzadko zdarzało się, żeby pogoda nie dopisywała. Nie mówiąc już o tym, że prognozy zapowiadają przecudowną końcówkę października.






Jak patrzę na zdjęcia, które wykonałam podczas spaceru tydzień temu, jestem z nich bardzo zadowolona. Piękny zachód słońca i jesienne liście to kolejne tematy, jakie lubię uwieczniać na zdjęciach. Oprócz siatkarzy oczywiście. Zespół mamy co prawda przystojny, ale równie piękną pogodę. Jak dla mnie wystarczy odrobina chęci i trochę wolnego czasu, a to wszystko może urozmaicić bloga.





W ostatnim czasie zrobiło się tu bardzo, bardzo jesiennie. A skoro to nie ostatnie pogodne dni tej jesieni, mam nadzieję, że uda mi się zrobić kolejne zdjęcia, którymi się tutaj pochwalę. Trochę szkoda, że tak mało tutaj zdjęć ze mną, ale niestety nie mam swojego stałego fotografa. No, nic.. Życzę wszystkim miłego wieczoru i do napisania niebawem!

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Śliczne te zdjęcia ;) bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Jesień jest przecudowna :) Oby była z nami jak najdłużej, bo zima to nie moja ulubiona pora roku.. :)

    / Pozdrawiam G.

    OdpowiedzUsuń

* Drogi czytelniku, dziękuję za komentarz!
* Jeśli blog przypadł Ci do gustu, zachęcam do obserwacji!
* W wolnym czasie staram się odwiedzać Wasze blogi!
* Komentarze, które są obraźliwe w stosunku do autorki i czytelników nie będą przeze mnie zatwierdzane!