Półmetek

Cześć wszystkim!:)

Wczoraj miałam okazję zabawić się na świetnej imprezie. Po części zorganizowanej z okazji trwających właśnie andrzejek. Chociaż dla niektórych z nas był to półmetek licealnej drogi. Właściwie znałam tylko parę osób, więc obawiałam się, jak to będzie. Jak się okazało, nie miałam czego. Ludzie byli naprawdę spoko, więc bawiłam się zajebiście.






Tak na dobrą sprawę z mojej klasy było tylko kilka osób. Uważam, że to lepiej, bo nie wiem, jakie żarty przyszły by do głowy chłopakom, z którymi spędzam czas na co dzień. Na imprezie pewnie wszyscy byliby wyluzowani, ale im przychodzą do głowy najróżniejsze rzeczy, które nie koniecznie są zabawne. Nie da się też ukryć, że początek był trochę drętwa, ale to dlatego, że nasze organizatorki czekały na sprzęt. Płytka z muzyką nie działała, więc było konieczne, żeby ktoś podrzucił laptopa, z którego odtwarzało się utwory.







Mogłam się bawić dłużej, ale o północy poczułam się już naprawdę zmęczona i wróciłam do domu. Sądziłam, że opuszczę imprezę jako pierwsza i było mi z tego powodu trochę głupio. Jak się okazało paru chłopaków wyszło wcześniej, więc już się tak nie czułam. Cała impreza była naprawdę pozytywna i mam nadzieję, że jeszcze się to powtórzy :)

Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. kurczę półmetki i andrzejki są najlepsze ;) imprezy w liceum też :D
    każda jest na początku drętwa, jak się ekipa oswoi to wtedy z górki :D
    na pewno było fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejuuuuuś, zazdroszczę :C U mnie w szkole nie ma takich imprez :C Na Andrzejkach też nie byłam :C Ale jak tam, były u was wróżby? ; > ; ****

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, wróżb jako tako nie było. Imprezę zorganizowaliśmy tylko
    po to, żeby się wyszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa no szkoda :C Ale ważne, że się dobrze bawiliście ;3

      Usuń
  4. A ja nie byłam na takiej imprezie ; cc . Masz mega ładną sukienkę, włoski te sprawy no no xD .
    Ty się też nie pochwaliłaś za bardzo że masz bloga - a co ! xD .
    Oby więcej takich szalonych imprez ! ; ))) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjecia ! jak widzę po zdjeciach impreza się udała :)

    http://izabielaa.blogspot.com/2013/12/we-never-change.html

    OdpowiedzUsuń

* Drogi czytelniku, dziękuję za komentarz!
* Jeśli blog przypadł Ci do gustu, zachęcam do obserwacji!
* W wolnym czasie staram się odwiedzać Wasze blogi!
* Komentarze, które są obraźliwe w stosunku do autorki i czytelników nie będą przeze mnie zatwierdzane!