Fotograficzny Mix

Pogoda, która utrzymuje się od kilku dni wcale nie zachęca do wyjścia z domu. To właśnie dlatego postanowiłam przygotować dla Was kolejny post. Nie wiem, czy już wspominałam, ale fotografia jest jedną z wielu rzeczy, którymi się interesuję. Kiedy tylko czas mi na to pozwala, biorę w dłoń aparat i najzwyczajniej w świecie wychodzę na spacer. Czasami cieszę się nawet, że podczas zajęć plastycznych, czy w innych sytuacjach mam przy sobie sprzęt, bo mogę wtedy zrobić coś naprawdę fajnego.














Zdjęcia właściwie pochodzą z różnych okresów. Przechodząc ulicą, zauważyłam coś ciekawego, a przy okazji uznałam, że warto by zrobić zdjęcie. Zdarzało się również, że biegłam do domu po aparat, albo zdejmowałam sztalugi z jednego z okien w naszej pracowni, żeby tylko uwiecznić piękne, pomarańczowe niebo. Sprzęt tak naprawdę nie jest wysokiej klasy. Można go określić czymś pomiędzy zwykłą cyfrówką a lustrzanką. W sumie aparat hybrydowy, czyli pół lustrzanka. Dostałam ją od rodziców przed dwoma laty i jestem z niej naprawdę zadowolona. Być może w przyszłości zainwestuję w coś większego, ale to bliżej nieokreślone marzenie. Szarości aury i warunki nie zachęcają, żeby wykonać coś ciekawego, dlatego na razie ograniczam się do robienia zdjęć podczas meczów. Myślę, że już niebawem pojawi się post z meczu drugoligowego zespołu z Pszczyny. Trzymajcie się ciepło!:)

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. śliczne zdjęcia :D pogoda za oknem faktycznie nie za ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  2. 6 i 7 zdjęcie jest przeepiękne *o*

    OdpowiedzUsuń

* Drogi czytelniku, dziękuję za komentarz!
* Jeśli blog przypadł Ci do gustu, zachęcam do obserwacji!
* W wolnym czasie staram się odwiedzać Wasze blogi!
* Komentarze, które są obraźliwe w stosunku do autorki i czytelników nie będą przeze mnie zatwierdzane!