Grey T-shirt & Pink shirt

Hej!
Wpadłam dzisiaj, żeby zaprezentować Wam jedną z najnowszych stylizacji. Ostatnio była gwiazdka, więc z tej okazji dostałam kilka nowych ubrań. Tak więc uznałam, że warto wybrać się na krótką sesję. Jak Wam się podoba taki zestaw?









Koszula: Cropp | Bokserka: Cropp | Spodnie: House | Buty: CCC | Szalik: No name | Kolczyki: Sinsay









Już jutro postaram się wrócić z kolejnym postem, podsumowującym kończący się rok. Póki co, trzymajcie się ciepło. Pozdrawiam!

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. świetny outfit, podoba mi się,
    szczesliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń

* Drogi czytelniku, dziękuję za komentarz!
* Jeśli blog przypadł Ci do gustu, zachęcam do obserwacji!
* W wolnym czasie staram się odwiedzać Wasze blogi!
* Komentarze, które są obraźliwe w stosunku do autorki i czytelników nie będą przeze mnie zatwierdzane!