Zimowo

Hej!
Święta, święta i po świętach. Jak zawsze minęły nie wiadomo, kiedy, a przecież wszyscy od tygodni się przygotowywali. Moje w tym roku były aż nazbyt spokojne, bo spędziłam je tylko z rodzicami i rodzeństwem. Nie było odwiedzania rodziny i ciągłego jedzenia, z czego bardzo się cieszę. Szczególnie z tego, że nie musiałam tyle jeść. A jak minęły Wasze święta?
Dzisiaj zdjęcia kompletnie nie związane z siatkówką. Zimy co prawda nie widać, ale uznałam, że moja zimowa stylizacja jest jak najbardziej odpowiednia. Zazwyczaj noszę ten sam ulubiony płaszczyk i rękawiczki, a do tego ładne zimowe buciki. W tym roku czarne lakierki zostały zastąpione przez białe, równie wygodne kozaczki, które również ładnie się prezentują.












Mam nadzieję, że tej zimy spadnie chociaż trochę śniegu i będzie można wykorzystać taką pogodę do wyjścia w plener. Ostatnio nie wiele jest takich okazji, bo albo pada, albo wieje. W  ogóle nie można trafić na odpowiedni moment, ale mam nadzieję, że już nie długo! Już jutro pojawi się pewnie kolejny post, bo wybieram się na mecz towarzyski mojej ulubionej drużyny. Póki co, bywajcie! ;)





Płaszcz: Second hand
Rękawiczki: Reserved
Buty: No name


Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. świetne zdjęcia ! :)
    ZAPRASZAM do mnie i mojej koleżanki
    + obserwacja za obserwacje ?
    http://oli-olli.blogspot.com/
    http://dariia-darria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko u ciebie jest śnieg ?! ; OO .
    Dziewczyno u mnie temperatura na plusie i nic z zimy , nawet śnieg nie pada ;c .
    Śliczny płaszczyk ; *

    http://versjada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stylizacja :) a co do śniegu to słyszałam że ma spaść około 8 stycznia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny płaszczyk!! :D

    usasarah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia kochana :**
    Musze do Ciebie przyjechać i porobić zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie zrobię sobie wypad na sesję, więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie piękne włosy.. jak puch :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten dwurzędowy płaszczyk. Chyba poszukam sobie podobnego, bo mój czarny płaszcz pamięta moją studniówkę, a to było baaardzo dawno temu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię go nosić, ale ostatnio nie mogę się doczekać, kiedy oddeleguję go do pralni. Poza tym kupiłam dziś nową kurtkę, więc to będzie bardzo fajna odmiana :)

      Usuń

* Drogi czytelniku, dziękuję za komentarz!
* Jeśli blog przypadł Ci do gustu, zachęcam do obserwacji!
* W wolnym czasie staram się odwiedzać Wasze blogi!
* Komentarze, które są obraźliwe w stosunku do autorki i czytelników nie będą przeze mnie zatwierdzane!