Powrót na media. Relacja z meczu z ZAKSĄ

Cześć wszystkim!:)

Przepraszam za to małe opóźnienie w dodaniu posta, ale obowiązki dotyczące napisania artykułów spowodowały, że musiałam odłożyć post na dalszy plan. Dzisiaj opowiem o czymś, co daje mi nie małą satysfakcję. Mam na myśli pracę podczas spotkań Jastrzębskiego Węgla. Kiedyś już pisałam podczas spotkań, ale ostatnie 15 miesięcy to dla mnie czas nieplanowanego odpoczynku od relacji. Dopiero w nowym roku udało mi się zrealizować moje ogromne marzenie. Szczerze mówiąc, wiele razy zwątpiłam, ale ostatecznie wróciłam i nadal się tym zajmuję. 












Ogólnie rzecz biorąc, mecz był bardzo widowiskowy. Obydwie drużyny i ludzie obecni na hali stworzyli naprawdę niesamowitą atmosferę. Czasami nawet musiałam się maksymalnie skoncentrować, aby czegoś nie pomylić. Czy narzekam? Otóż nie. Sprawia mi to naprawdę niemałą przyjemność. Nie mogę się tylko przestawić. Do tej pory oglądałam mecze na trybunach, kibicując zespołowi. Na szczęście dla mnie te czasy już minęły, a zaczął się okres spełniania marzeń i satysfakcji, nawet, gdy spotkanie jest przegrane. Oczywiście przykro mi z tego powodu, jednak nic nie mogło popsuć mi radości z powrotu :)















Ostatnio mam wiele pomysłów na posty, więc już niebawem zawitam tu z czymś nowym. 
Trzymajcie się ciepło!:) PS. Dziękuję za wszystkie odwiedziny, bo to już 50 post!

Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. dobrze, że masz nowe pomys.ły na posty :"D

    spełniaj marzenia! :D

    Tyśś (przepraszam, że z Anonima, ale już się wylogowałam :C)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje akredytacji i czekam na kolejnego posta :*

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłaś wziąść autograf od Zagumnego ;) :P ale tak szczerze to ciekawa praca musi być bycie taką dziennikarką. Ciekawe czy ja bym się sprawdziła w tej roli:P:P choć wątpie:P
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutnie można pozazdrościć!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia . w takim razie czekam na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to musi być na prawdę coś fajnego :)
    zapraszam do mnie (nowy post) i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog!:) ciekawe posty:)
    Zapraszam też do nas na www.ddoubles.tk
    Obs za Obs?

    OdpowiedzUsuń

* Drogi czytelniku, dziękuję za komentarz!
* Jeśli blog przypadł Ci do gustu, zachęcam do obserwacji!
* W wolnym czasie staram się odwiedzać Wasze blogi!
* Komentarze, które są obraźliwe w stosunku do autorki i czytelników nie będą przeze mnie zatwierdzane!