Wakacje w Mielnie

Witam wszystkich w tę deszczową niedzielę. 
Aura za oknem nie zachęca do wyjścia, więc wybrałam coś na poprawę humoru. Oprócz tego post rozpocznie cykl postów związanych z różnymi wspomnieniami. Posiadam wiele zdjęć, wiec czemu ich nie wykorzystać? Myślę, że wiele z nich w sam raz nadaje się na bloga. 




Wyjazd do Mielna jest jednym z milej wspominanych przeze mnie wyjazdów. Przez większość wyjazdu miałam nie tylko fajną pogodę, ale i dobre towarzystwo. Z większością niestety kontakt się nie zachował, ale są osoby, które codziennie widuję na szkolnym korytarzu. Wracając pamięcią wstecz chętnie wspominam wspólne kibicowanie Polakom na Igrzyskach Olimpijskich, czy różne zabawy. Generalnie rzecz biorąc, niechętnie brałam udział w konkursach na tego typu wyjazdach. Tym razem cieszyłam się każdym dniem i wyjściem na plażę, która była tuż za płotem ośrodka wypoczynkowego. Jeśli chodzi o zdjęcia, to tylko kropla w morzu tego, co udało się zrobić. Tak na marginesie, wiele z nich jest po prostu do wyrzucenia, a ja od dawna zabieram się za porządek, ale to naprawdę na marginesie :).












Mogłabym pisać wiele o tym wyjeździe. Nie chcę jednak zanudzić wszystkich szczegółowym opisem każdego dnia. Generalnie rzecz ujmując, ten czas sprzyjał czytaniu przeze mnie książek i nawiązaniu nowych kontaktów. Nie raz miałyśmy głupawkę, kiedy nastała cisza nocna, czy odwiedzali nas koledzy z obozu, który zatrzymał się w tym samym ośrodku. Z uśmiechem na twarzy wspominam również, kończącą wyjazd, noc filmową. Udało mi się obejrzeć tylko jeden film. Chciałam również iść na wschód słońca, jednak kiedy padłam ciałem na łóżko, byłam nie do obudzenia. W efekcie na wschód nie poszłam, a rano musiałam podołać wszystkim czynnościom, które należało wykonać przed opuszczeniem tego miejsca. Miasteczko jest naprawdę fajne i w przyszłości może tam jeszcze wrócę. 



 Na dzisiaj już kończę, ale postaram się dodać coś już niedługo.
Buonanotte!:)

Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. super zdjęcia z wyjazdu :)
    ja nigdy nie byłam w Mielnie... ale zachęciłaś mnie by tam pojechać ;)
    pozdrawiam:*
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy wpis;)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba;)
    www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już chce wakacje !!!
    I chętnie się wybiorę do Mielna, bo tam jeszcze nie byłam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie tutaj u Ciebie :) ciekawe i inspirujące notki :) z pewnością będę tutaj zaglądać :) buziaczki i powodzenia :)

    obserwujemy :) ?

    http://monmondeefou.blogspot.com/ // https://www.facebook.com/NicolKolcia

    OdpowiedzUsuń

* Drogi czytelniku, dziękuję za komentarz!
* Jeśli blog przypadł Ci do gustu, zachęcam do obserwacji!
* W wolnym czasie staram się odwiedzać Wasze blogi!
* Komentarze, które są obraźliwe w stosunku do autorki i czytelników nie będą przeze mnie zatwierdzane!