Warszawa

Cześć wszystkim!

Wiosna zrobiła się cudowna, nie ma co. Ja tym czasem prezentuję Wam kilka zdjęć z wyjazdu do Warszawy. Duże, wręcz cudowne miasto. To, co zobaczyłam to tylko kroplą w morzu. Najlepszym miejscem było Muzeum Powstania Warszawskiego. Ktoś powie: to tylko muzeum. A ja powiem aż muzeum. Jak do tej pory to jedyne miejsce, w którym można dotykać wszystkich eksponatów, zbierać kartki z kalendarza, czy oglądać filmy w miniaturowych kinach to jest naprawdę coś! Można spędzić tam cały dzień! Ja miałam tylko kilkadziesiąt minut i chciałabym tam kiedyś wrócić. 









Pewnie jeszcze nie wspominałam, że uwielbiam wszystko, co wiąże się z historią, zwłaszcza, jeśli chodzi o Drugą Wojnę Światową. Nie wiedzieć czemu, ten okres jest mi najbliższy. Być może dlatego, że jest najwięcej niejasności? Już dziecka cieszyłam się zamiłowaniem do tego przedmiotu i tej tematyki. Wiele jest miejsc związanych z tą właśnie wojną. Jednak nie wszystkie chciałabym odwiedzić. Na pewno na liście tych do odwiedzenia jest warszawskie muzeum.







Wyjazd nie byłby zaliczony bez odwiedzenia Złotych Tarasów. Generalnie rzecz biorąc wyjazd był mega i dobrze go wspominam. Póki co zmykam już, dobranoc!:)

Udostępnij ten post

1 komentarz :

  1. zazdroszczę Ci takiego wyjazdu:) ja w Wawie byłam tylko jak miałam kilka latek także niewiele z tego pamiętam;) z chęcią bym tam teraz pojechała, jak jestem starsza:)
    pozdrawiam:*
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

* Drogi czytelniku, dziękuję za komentarz!
* Jeśli blog przypadł Ci do gustu, zachęcam do obserwacji!
* W wolnym czasie staram się odwiedzać Wasze blogi!
* Komentarze, które są obraźliwe w stosunku do autorki i czytelników nie będą przeze mnie zatwierdzane!