Brązowy medal Ligi Mistrzów

Cześć wszystkim!

Dawno mnie tutaj nie było, jednak czas zbytnio nie pozwala mi pisać. Obiecuję, że się poprawię i postaram się znaleźć więcej czasu na blogowe życie. Dzisiaj chcę krótko powiedzieć o ogromnym sukcesie Jastrzębskiego Węgla, jakim jest brązowy medal Ligi Mistrzów. Po pierwszym meczu byłam pełna pesymizmu, poza tym spodziewałam się, że skoro Rosjanie to zleją polską drużynę. Na całe szczęście panowie zagrali swoją siatkówkę, co pozwoliło im na zwycięstwo. Radość była tym większa, że udało pokonać się jeden z silniejszych rosyjskich zespołów. W ogóle wschodnia siatkówka stoi na wysokim poziomie, nie tylko klubowym, ale również reprezentacyjnym. Jednak kluczem było nastawienie psychiczne, a walka toczy się w głowach siatkarzy. 








Ogólnie rzecz biorąc spotkanie oglądałam z zapartym tchem. Widząc wysoki wynik na korzyść Jastrzębskiego Węgla naprawdę nie mogłam uwierzyć. Po mocnym laniu w sobotę wolałam nastroić się pesymistycznie i mile zaskoczyć, niż na odwrót. Oczywiście zawsze im kibicuję, ale czasami staram się ocenić szanse realnie. Najczęściej jestem wtedy bardzo zaskoczona. Dla tych, którzy nie interesują się siatkówką w ramach ciekawostki napiszę, iż dla jastrzębian był to drugi finałowy turniej tych rozgrywek. Po raz pierwszy zagrali w Final Four w 2011 roku w Bolzano, zajmując tam czwarte miejsce. Tym razem siatkarze ze Śląska nie wrócili z pustymi rękami, co sprawia dodatkową radość :)





fot. z dekoracji: cev.lu


Teraz życzę wszystkim dobrej nocy. Kolejny post jest już w przygotowaniu, więc pojawię się z nim już jutro. Pozdrawiam serdecznie! :)

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Ja ogromnie się cieszę z tego sukcesu Jastrzębskiego! Również jak ty bałam się, że nic nie wyjdzie im po tym laniu, jakie dostali w półfinale z Halkbankiem. I kluczem do zwycięstwa w meczu z Zenitem było właśnie to, że podnieśli się psychicznie. Realnie patrząc mieliśmy małe szanse na finał, więc ten brąz jest bardzo cenny.

    OdpowiedzUsuń
  2. mistrz mistrz Jastrzębie! Brązowy medal a cieszy bardziej niż złoto ^^

    OdpowiedzUsuń

* Drogi czytelniku, dziękuję za komentarz!
* Jeśli blog przypadł Ci do gustu, zachęcam do obserwacji!
* W wolnym czasie staram się odwiedzać Wasze blogi!
* Komentarze, które są obraźliwe w stosunku do autorki i czytelników nie będą przeze mnie zatwierdzane!