Wiosennie

Cześć wszystkim! 

U Was też taka cudowna wiosna? Pogoda jak na końcówkę marca jest wprost rewelacyjna i mam nadzieję, że będzie jeszcze lepsza. Kiedy się budzę rano i widzę cudowne słońce, od razu nabieram chęci do życia. Jeśli chodzi o zdjęcia, nie mam swojego pendrive'a, na którym zostawiłam wszystkie ciekawe ujęcia wiosny. Na komputerze udało się znaleźć zaledwie kilka, ale są. Myślę, że w kolejnych dniach uda mi się zrobić nowe!:)










Dzisiaj zostawiam Was z tymi paroma fotkami. Postaram się już niebawem dodać kolejny post. Trzymajcie się cieplutko. Dobrej nocy!:*

Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Jaka piękna wiosna!
    U mnie też powoli przychodzi jak na razie było +5 co jest naprawdę sukcesem ale nadal śnieg pada ;) - przynajmniej ptaki zaczęły śpiewać swoje serenady :)
    To ja grzecznie czekam na kolejną część pięknych wiosennych fotek :)
    Pozdrowionka!

    versjada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się dodać, jak tylko odzyskam pendrive'a :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia. U mnie również wiosna w pełni, słoneczko świeci, temperatura powyżej 15 stopni. Mam nadzieje, że tak utrzyma się jeszcze długo.

    Zapraszam do siebie
    http://mojsiatkarskiswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zdjęcia *,* One są cudowne. No urzekły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog :) Zapraszam do siebie:
    http://siatkowka-jest-sportem-wyjatkowym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia wiosny! Dla mnie wygrywa wiewiórka, super ujęcie i prześliczna jest!!
    :)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń

* Drogi czytelniku, dziękuję za komentarz!
* Jeśli blog przypadł Ci do gustu, zachęcam do obserwacji!
* W wolnym czasie staram się odwiedzać Wasze blogi!
* Komentarze, które są obraźliwe w stosunku do autorki i czytelników nie będą przeze mnie zatwierdzane!