April is coming

Cześć wszystkim!

U mnie jest cudowna pogoda, która sprzyja robieniu zdjęć i bardzo się cieszę, że to się dzisiaj udało. Zostałam wyciągnięta na spacer przypadkowo, niemniej jednak dobrze było wyjść i solidnie się przewietrzyć. Stylizację prezentowałam już jakiś czas temu. Nie planowałam spacerku, więc po raz kolejny stanęłam przed obiektywem właśnie w tym zestawie. Już niebawem wybieram się na następną sesję. Także zaprezentuję coś nowego :)



Dzisiaj dzień sprzyja żartom. Uwielbiam, kiedy nadchodzi pierwszy kwietnia, a co za tym idzie, Prima Aprillis. Czasami wychodzi ze mnie taki chochlik, który wszystkim wycina numery. Dzisiaj wyjątkowo. Udało mi się nawet nabrać naszą poczciwą polonistkę. Również parę innych osób padło ofiarami żartów. Niemniej jednak życie nie może być cały czas poważne, czy smutne. Żartować też trzeba :). 
















Koszula: Cropp| Sweterek: Butik| Spodnie: House| Buty: Deichman| Dodatki: Pepco

Ostatnio się rozochociłam i bywam tutaj coś za często. Póki co, życzę wszystkim spokojnej nocy i do napisania niebawem! :))

Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. świetna stylizacja! wszystko do siebie idealnie pasuje pod względem kolorystycznym i tak ogólnie :)
    pozdrawiam:*
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. no no;) wiosnę widać :)


    ps. a u mnie? FLORAL na blogu , zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Szablon mam "prosty", tylko go zmodyfikowałam nieco, ale to można spokojnie samemu zrobić :) poszukaj w internecie kodów html, czasami można z nimi naprawdę fajne rzeczy zrobić, jak np. ten napis "czytaj dalej" pod postem.

    OdpowiedzUsuń
  4. A, co do nagłówka to robiłam go w Photoscape, trochę pomagałam Photoshopem. Ale nie jest to tak dużo roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna kombinacja, lubie takie kolorki :)) a najlepsza koszula, jest idealna :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tę stylizację. Co do koszuli, również lubię ją nosić, ale wyprasowanie czasem mnie przeraża :)

    OdpowiedzUsuń

* Drogi czytelniku, dziękuję za komentarz!
* Jeśli blog przypadł Ci do gustu, zachęcam do obserwacji!
* W wolnym czasie staram się odwiedzać Wasze blogi!
* Komentarze, które są obraźliwe w stosunku do autorki i czytelników nie będą przeze mnie zatwierdzane!