Sukienka moro

Cześć wszystkim! 

Mamy dzisiaj piękny, majowy dzień, a ja za niespełna godzinę ruszam na zakupy. Jest właściwie tylko jedna rzecz, która powinna znaleźć się w mojej szafie, a mianowicie nowe jeansy. Nową koszulką także nie pogardzę, niemniej jednak zastanawiam się dzisiaj, czy uda mi się je wszystkie zmieścić w niewielkich szufladkach mojej komody. Co do stylizacji, wybrałam taką kilka dni temu i chciałam ją już tutaj dodać, ale cały czas mam coś do zrobienia, więc życie musiałam odłożyć nieco na bok. Dzisiaj jednak zrobiłam już to, co musiałam, więc mam całe popołudnie dla siebie. To właśnie dlatego mogę pozwolić sobie na wypad na zakupy, na których już od dawna nie byłam. Oczywiście pochwalę się nowo nabytymi ubraniami :).






Jeśli chodzi o tę stylizację, postawiłam na sukienkę moro, zestawioną z beżowym sweterkiem. Wspomniany cardigan był już tutaj kilka razy prezentowany, jednak ze względu na swój kolor pasuje do wielu stylizacji, które pojawiają się na tym blogu. Całości ładnie dopełniły balerinki w równie neutralnym kolorze oraz czarny pasek. Co do paska, świetnie pasuje też zielony, bardzo podobny do koloru sukienki. Zresztą, to nie tylko sukienka. W zestawieniu z jeansami może ona tworzyć tunikę. Świetnie nadają się do niej również czarne leginsy, bądź buty na koturnie. Jak zawsze, jest naprawdę wiele wersji stylizacji, które się tutaj pojawiają. Jedyną wadą tej dzisiejszej jest to, że średnio pasuje do niej jakiekolwiek wierzchnie nakrycie. Myślę, że świetnie sprawdziło by się coś w kolorze popieli, jednak nie posiadam takowych rzeczy (poza koszulkami) w swojej szafie. Czas wyjazdu na zakupy już się zbliża, więc uciekam. Do napisania już niebawem!!:)













Sukienka: C&A| Balerinki: Deichman| Sweterek: Butik| Okulary: No name| Pasek: No name

Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. PRZEŚLICZNA STYLIZACJA !! SUKIENKA I BALETKI SĄ PIĘKNE!! TEŻ BYM CHCIAŁA TAKI ZESTAW ;)
    POZDRAWIAM:***
    PAULLISTA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło, że stylizacja Ci się podoba :)
    Wybrałam ją, bo troszkę mam dosyć wszystkiego, co pomarańczowe ;)
    również pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetna sukienka ;) i widoki na zdjęciach i modelka ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka;)
    Jej! Twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń

* Drogi czytelniku, dziękuję za komentarz!
* Jeśli blog przypadł Ci do gustu, zachęcam do obserwacji!
* W wolnym czasie staram się odwiedzać Wasze blogi!
* Komentarze, które są obraźliwe w stosunku do autorki i czytelników nie będą przeze mnie zatwierdzane!