Wakacje czas zacząć

Hej, kochani!
Dla wielu z nas jest dzisiaj powód do świętowania. Kolejny rok szkolny dobiegł już końca, więc możemy cieszyć się dwoma błogimi miesiącami lenistwa. Jakie są Wasze plany na wakacje? Ja osobiście wybieram się pod koniec lipca do Bułgarii, a w między czasie dwa turnieje siatkówki plażowej w mojej okolicy. Liczne spotkania ze znajomymi też z całą pewnością będą mieć miejsce. Nie mogę się przyzwyczaić do takiej ilości wolnego czasu. Niemniej jednak człowiek bardzo szybko przyzwyczaja się do tego, co dobre. Wkrótce spodoba mi się wstawanie późnym rankiem, czy spędzanie czasu w naszym ogrodzie. Lubię spędzać tam czas, kiedy tylko mam ochotę wyjść na podwórko. Nie muszę nigdzie daleko wychodzić, chociaż jest tutaj wiele ładnych miejsc, po których można spacerować. Aż jestem ciekawa, co zobaczę w tym roku. W poprzednie wakacje po raz pierwszy wyjechałam z kraju, więc wiele zabytków i równie pięknych miejsc mogłam obejrzeć na zdjęciach i poznać z książek. Teraz powoli to się zmienia. Nie ukrywam jednak, że chciałabym ponownie wyjechać do Włoch. Podoba mi się usposobienie tamtych ludzi, klimat, no i przede wszystkim język. Byłam tam zaledwie przez kilkanaście dni, więc udało mi się nauczyć jedynie kilku podstawowych zwrotów. Gdybym spędziła tam więcej czasu, być może płynnie porozumiewałabym się w tym języku. Ogólnie rzecz biorąc, chętnie wspominam tamten czas i wróciłabym do tego miejsca. Teraz jednak kolejne wakacje, nowe wezwania, znajomości, a także miejsca, które odwiedzę. Wakacje zawsze wiążą się z nowymi doświadczeniami i jestem bardzo ciekawa, jakie one będą w tym roku. Zastanawiam się też, jakich ludzi spotkam i jakich potraw spróbuję.





Trochę brakuje mi tych zabawnych tekstów w zeszycie do języka angielskiego i wygłupów na lekcjach. Po prostu nie mogę się przyzwyczaić, o czym pisałam już wcześniej. Ale czeka nas jeszcze jeden rok wspólnego chodzenia na lekcje. Myślę, że tekstów na okładce zeszytu będzie o wiele więcej. Przez dwa  lata udało mi się zapełnić niemalże całe wolne miejsce, jakie znajduje się w zeszycie. Zdarza mi się nosić ten jeden zeszyt dosłownie wszędzie, a kiedy widzę niektóre z wypowiedzi, to po prostu płaczę ze śmiechu. Za dziesięć lat będzie to unikatowy notes, bo nie zamierzam go wyrzucać. Przy tej okazji chciałabym życzyć udanych wakacji również Wam, żebyście mogli odpocząć, a także nabrać chęci do prowadzenia swoich blogów. Do napisania!:)









A co Wy planujecie na wakacje?:)

Udostępnij ten post

18 komentarzy :

  1. Na pewno twoje marzenia się spełnią :) Wierzę w to
    http://kinguniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taką nadzieję, chociaż na pewno nie będzie to łatwe!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakiś wielkich planów nie mam. Wyjazd za granicę, spotkania z przyjaciółmi, może weekend w innym mieście.
    Życzę udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. tak więc życzę udanego wyjazdu i pięknej pogody!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze tęsknimy za czymś, co się kończy... Jak tylko zacznie się rok szkolny zatęsknisz za wakacjami i mam nadzieje udanym wyjazdem do Bułgarii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja 11 jade nad morze, ale marze o tym, zeby kiedys wybrac sie do Itali ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że pogoda Ci dopisze i będziesz miała dużo słońca,
    a po powrocie pochwalisz się zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moje wakacje już się skończyły :(



    ps. a u mnie? lekko, delikatnie i oczywiście fashionowo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w sumie te dopiero rok temu bylam gdzies dalej za granica, w Chorwacji :) piekne widoki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia! Ja w tym roku planuję wyjazd do Bułgarii, mam nadzieję na równie piękne widoczki.
    Pozdrawiam i obserwuje.
    http://birginsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Widoki w takich miejscach zazwyczaj są cudowne. Mam nadzieję, że przywiozę mnóstwo zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam bardzo duzo planow na wakacje :) obserwuje kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Baaaardzo dziękuję :) i Tobie także "najudańszych"!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam taki zeszyt :D i dziękuję za przypomnienie (choć nieplanowane) że muszę go obowiązkowo znaleźć.
    Tobie również wspaniałych wakacji! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bułgaria super pomysł, bardzo mile wspominam wycieczkę tam;) Tobie również życzę udanych wakacji!:*

    OdpowiedzUsuń
  16. W te wakacje najchętniej odwiedzilabym Rzym! Jeszcze kiedy patrzę na te zdjęcia... :) Byłam tam już raz, naprawdę niesamowite wrażenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeszcze nie miałam okazji odwiedzić tego miasta, ale mam nadzieję, że kiedyś się to uda!:)

    OdpowiedzUsuń

* Drogi czytelniku, dziękuję za komentarz!
* Jeśli blog przypadł Ci do gustu, zachęcam do obserwacji!
* W wolnym czasie staram się odwiedzać Wasze blogi!
* Komentarze, które są obraźliwe w stosunku do autorki i czytelników nie będą przeze mnie zatwierdzane!