Bluzka z falbanką i pomarańczowe rurki

Hej!
Pogoda ostatnio nie dopisuje, ale korzystając z okazji, że dzień nie jest deszczowy, tak jak dzisiaj udało mi się wyjść na krótką sesję, do miejsca, z którym wiążę wiele pozytywnych wspomnień. Hala będąca miejscem rozgrywania meczów przez Jastrzębski Węgiel świetnie nadaje się na takie wyjścia. Naprawdę nie jestem jedyną osobą, która wybiera się tam, żeby zrobić zdjęcia. Robiłam je tam zresztą nie raz i nie da się ukryć, że wychodzą naprawdę bardzo dobrze. Trzeba tylko uważać, żeby fotograf nie odbił się w szybie, o co jest bardzo łatwo.Niemniej jednak odbijający się we wspomnianych szybach model wygląda dosyć ciekawie. Można osiągnąć naprawdę ciekawy efekt. 





Jeśli chodzi o stylizację, to jest do wykorzystania na wiele okazji. Dwukolorową koszulkę można zestawić zarówno z dżinsami, jak i krótkimi spodenkami. Natomiast zakładając do niej czarną marynarkę da się uzyskać elegancki zestaw, który idealni sprawdzi się w różnych sytuacjach. Generalnie rzecz biorąc, koszulka jest dosyć luźna, jedynie na dole posiada gumkę zapobiegającą podnoszeniu się jej do góry. Uwielbiam łączyć ją właśnie z pomarańczowymi spodniami. Gdyby tak się przyjrzeć, kolorystycznie stylizacja układa się w barwy mojej ulubionej drużyny, ale to tylko taka mała uwaga. Bardzo podoba mi się również różowo - złoty akcent, jaki wprowadzają tutaj sandałki. Przy kupnie raczej nastawiałam się na czarne. Do obecnych raczej nie byłam przekonana, niemniej jednak przykuwają uwagę, a kolorowy akcent dobrze sprawdza się w mniej kolorowych stylizacjach. 






Bluzka: No Name| Spodnie: Reserved| Buty: CCC






Cieszę się nawet, że czwartkowe popołudnie nie było słoneczne. Zdecydowanie łatwiej robiło się zdjęcia i nie musiałam szukać cienia, żeby ułatwić sobie zadanie i nie mrużyć oczu. Jeśli chodzi o temperaturę, to zaniżał ją dość zimny wiatr, ale nie spadała ona poniżej zera, więc śmiało można powiedzieć, że aura była idealna na robienie zdjęć. Myślę, że napiszę do Was w najbliższy poniedziałek, więc spodziewajcie się tego dnia posta. 
No właśnie, prawie o tym zapomniałam. Chcę Wam serdecznie podziękować za ponad 400 komentarzy oraz 12 000 wyświetleń. Jesteście niesamowici! Pozdrawiam gorąco i do poniedziałku! :)

Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Świetny masz te loki! :) pozdrawiam i zapraszam do siebie WWW.JAGODABLOG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bardzo fajnie w takich kolorkach :) ale ja wolę robić zdjecia w sloneczne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie to wyszło :)
    Rzeczywiście zdjecia przy tej hali mają jakis swój klimat :)
    I ciekawie wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądasz :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja, bardzo ładnie te kolory ze sobą wyglądają. :)
    a do Hali JW mam sentyment, jak zresztą do całego miasta. :)
    pozdrawiam.
    poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosto, elegancko i.. efektownie :)
    Bardzo podoba mi się bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sandałki w akcji!!! Ich zakup był strzałem w 10! :)
    Teraz o ciepłe dni już chyba trudno :( ale i bez promyków słońca zdjęcia nie są złe, zwłaszcza kiedy w Twojej stylizacji tyle kolorowych akcentów.

    Pozdrawiam ciepło z pochmurnego i deszczowego Przemyśla,
    itkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

* Drogi czytelniku, dziękuję za komentarz!
* Jeśli blog przypadł Ci do gustu, zachęcam do obserwacji!
* W wolnym czasie staram się odwiedzać Wasze blogi!
* Komentarze, które są obraźliwe w stosunku do autorki i czytelników nie będą przeze mnie zatwierdzane!