Nowości: buty na zimę

Cześć wszystkim!

Dawno mnie tutaj nie było, ale są dużo ważniejsze rzeczy, niż blog, z którego częściowo musiałam zrezygnować. Dosyć sporo się u mnie dzieje i momentami przestaję już nadążać. Dzisiaj przygotowałam krótki post z gatunku modowych.





Kilka dni temu kupiłam sobie nowe buty, więc nie sposób się nimi nie pochwalić. Generalnie rzecz biorąc, wkupiły się w moje łaski nie tylko kolorem, ale przede wszystkim wygodą i odpowiednim ociepleniem. Nic właściwie nie wskazuje na nadejście prawdziwej zimy, ale jesienne obuwie nie nadaje się do noszenia w połowie grudnia. Buty można znaleźć w sklepach sieci CCC. Właściwie mogę polecić je, mając spokojną głowę, bo są naprawdę bardzo wygodne. Nie będę was już dłużej zanudzać, bo uważam, że temat butów szybko został wyczerpany. Następnym razem postaram się napisać coś dłuższego, a póki co, życzę miłego wieczoru! :)

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Kupiłam w zeszłym roku podobnego kroju w CCC i musiałam oddać do reklamacji :( A były świetne! No i oddali mi kasę i już takich butów nie mam :D
    Dzięki za odwiedziny i zapraszam częściej!
    www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od jakiegoś czasu kupuję tam buty i jestem z nich bardzo zadowolona. Najczęściej chodzę w nich do momentu, aż się wysłużą i muszę kupić nowe. Oczywiście już je troszkę poobdzierałam, ale na szczęście w takim miejscu, że za bardzo tego nie widać :)

    OdpowiedzUsuń

* Drogi czytelniku, dziękuję za komentarz!
* Jeśli blog przypadł Ci do gustu, zachęcam do obserwacji!
* W wolnym czasie staram się odwiedzać Wasze blogi!
* Komentarze, które są obraźliwe w stosunku do autorki i czytelników nie będą przeze mnie zatwierdzane!