#Instamix 1

Cześć wszystkim!

Już w ostatnim poście wspominałam, że z powodu przygotowań do matury moja obecność w świecie blogowym jest mocno ograniczona. Dlatego nie spodziewałam się, że tak szybko uda mi się coś tutaj napisać. Czas i pogoda nieźle przeszkadzają w zrobieniu zdjęć, na których mogłabym pokazać jakiś ciekawy outfit, dlatego przygotowałam krótki mix fotek z Instagrama, gdzie często staram się dodawać zdjęcia związane nie tylko z siatkówką, ale również z innymi pasjami i moją codziennością. Dzisiaj się nie rozpisuję. Miłego wieczoru i do napisania wkrótce!









PS. Serdecznie zachęcam do przeglądania fotek na Instagramie.
Znajdziecie mnie tu!


Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Ja też lubię korzystać z instagrama :) z twoich zdjęć szczególnie podobają mi się krajobrazy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zawsze mam pod ręką laptopa i odpowiedni zestaw zdjęć, żebym mogła dodać posta, a nie da się ukryć, że telefon jest czymś, co często nosimy przy sobie i coraz lepsza jakość aparatów w takich smartfonach pozwala na to, żeby szybko i łatwo podzielić się swoimi wrażeniami. Swojego Instagrama prowadzę dosyć krótko, ale można tam znaleźć sporo fotek. Cieszę się, że krajobrazy przypadły Ci do gustu, chociaż moim zdaniem to nic nadzwyczajnego. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia :D.
    Zapraszam do mnie http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje na IG :)
    Czekam na kolejny post
    http://przemekadamczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny mix, z chęcią wpadnę na ig ;)
    http://imhurtingyouu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super! wesołych świąt życzę i zapraszam na mojego bloga,dopiero zaczynam i będzie mi miło gdy mnie odwiedzisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny mix! wesołych świąt życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję!
    Tobie również życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam oglądać sport na żywo- nie ważne jaka dyscyplina, emocje zawsze biorą górę! :D
    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie emocje czasem są potrzebne,
    a sport to naprawdę fajna sprawa!
    Również życzę Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń

* Drogi czytelniku, dziękuję za komentarz!
* Jeśli blog przypadł Ci do gustu, zachęcam do obserwacji!
* W wolnym czasie staram się odwiedzać Wasze blogi!
* Komentarze, które są obraźliwe w stosunku do autorki i czytelników nie będą przeze mnie zatwierdzane!