Na codzień

Cześć!

Znowu powinnam dostać tęgie lanie za to, że długo mnie tu nie było. Nie wiedzieć czemu, nigdy nie mogę się zebrać. Za każdym razem znajdzie się coś ważniejszego, chociaż zdjęcia czekają już od dobrych dwóch tygodni. Uznałam, że czas najwyższy pochwalić się efektami ostatniej sesji :).




Czerwiec przywitał nas na Śląsku bardzo ładną, a czasem nawet upalną pogodą. Zanim jednak upały dały o sobie znać, udało mi się zrobić całkiem niezłe zdjęcia, z których jestem zadowolona. Pozowało się do nich bardzo przyjemnie, bo nie było ani za zimno, ani za gorąco. Pogoda była wręcz idealna do fotograficznej zabawy. W przeciwieństwie do dzisiaj. Słońce cały czas chowa się za chmurami i jest dosyć chłodno. Zdecydowanie wolę te słoneczne dni, kiedy muszę opuszczać wszystkie rolety, żeby było chociaż troszkę chłodniej :).



Jeśli chodzi o samą stylizację, ostatnio przypomniałam sobie o czarnych szortach, które są dosyć praktyczne. Lekko podwijane nogawki są zapięte na guziki, dlatego można je przedłużyć. Po zdjęciach tego co prawda nie widać, ale mają wysoki stan. Jest więc możliwość włożenia do środka koszulki, a same spodenki sprawdzą się w wielu innych stylizacjach, zarówno sportowych, jak i troszkę bardziej eleganckich. Ja tym razem postawiłam na luźną koszulkę z motywem raka i katanę. Uważam, że taka jeansowa kurteczka powinna znaleźć się w każdej szafie, bo sprawdza się w naprawdę wielu przypadkach. W mojej szafie jest jedną z bardziej lubianych rzeczy, które bardzo często noszę. Z kolei jeśli chodzi o buty, bardzo polecam Wam buty z CCC. Mam już drugie buty łudząco podobnego modelu i nie zamieniłabym ich na żadne inne. Niemalże płaski obcas w ogóle nie przeszkadza w chodzeniu na długich dystansach. Poza tym odkąd pierwszy raz założyłam je na stopy, nie miałam ani jednego obtarcia. Zdecydowanie warto je kupić. Jak dla mnie to są najwygodniejsze sandałki na świecie! 


Zdjęcia Daria Gwiszcz - Daria Gwiszcz Fotografia


Bluzka: no name| Spodenki: H&M| Sandałki: CCC| Katana: Only

Mam nadzieję, że w najbliższym czasie pojawią się kolejne posty, a ja będę tutaj zdecydowanie częściej. Miłego popołudnia i do napisania! :)

Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. super, że sesja Wam się udała :) masz rację, jeansowa katana powinna znaleźć się w każdej szafie :) Zapraszam do mnie na najnowszy post i wielkie zmiany: thesimplyred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne zdjecia
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

* Drogi czytelniku, dziękuję za komentarz!
* Jeśli blog przypadł Ci do gustu, zachęcam do obserwacji!
* W wolnym czasie staram się odwiedzać Wasze blogi!
* Komentarze, które są obraźliwe w stosunku do autorki i czytelników nie będą przeze mnie zatwierdzane!