Granatowe szorty

Cześć!

Piękna słoneczna pogoda do nas wróciła, a mi udało się przygotować post z kolejną stylizacją. Jedna z najprostszych, ale rewelacyjnie sprawdza się w takie upalne dni. Ja osobiście lubię proste połączenia, a zamiast wzorów wolę skromny dodatek w postaci wisiorka, czy apaszki. Kiedy byłam młodsza, chodziłam w chuście nawet latem. Teraz może troszkę mniej zakrywam szyję, ale uważam, że chusty i apaszki, to bardzo fajny dodatek do wielu stylizacji.









Koszulka: Butik| Szorty: Butik| Sandały: CCC| Nasztjnik: DIY



Nie tak dawno miałam okazję poszaleć w nieco większej galerii, niż są w Jastrzębiu. Rybnicki Focus mieści w sobie o wiele więcej ciekawych sklepów, w których mogłabym znaleźć coś dla siebie. Poza tym jest jednym z nielicznych pasaży, gdzie można znaleźć Butik. Lubię ten sklep nie od dzisiaj, bo rzeczy z niego służą naprawdę przez wiele lat. Poza tym, dosyć często można spotkać tam godne naszej uwagi obniżki. 

Jeśli chodzi o samą stylizację, dosyć długo szukałam białej koszulki bez rękawków. Czasami trudno jest znaleźć w sklepie najprostszą koszulkę w takim kolorze. Podobnie, jak dżinsowa kurtka, o której pisałam jakiś czas temu, również biała bokserka powinna znaleźć się w szafie każdej z nas. Można wykorzystać ją nie tylko latem. Przyda się również jesienią i zimą. Dla mnie idealne rozwiązanie przy ciemnoszarym sweterku z dekoltem w serek, który jest nieco głęboki. Koszulka idealnie zmniejsza wcięcie, a przy tym idealnie komponuje się z pozostałymi rzeczami. Z kolei spodenki mają w sobie bardzo ważną zaletę, jaką jest kolor. Rzadziej się brudzą, a jeśli już zdarzy się jakaś plama, to nie rzuca się w oczy. Zdecydowanie warto się zaopatrzyć w granatowe lub czarne spodenki. Dodam, że kolor jest neutralny, zatem będzie pasował do wielu innych kolorów koszul, t-shirtów, czy jakichkolwiek dodatków. 



W najbliższym czasie postaram się przygotować kolejny post. Tematyka nie
jest do końca znana nawet mnie, ale już teraz serdecznie zapraszam.
Miłego popołudnia! :)

Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Gdzie robiłaś te zdjęcia? Bo krajobrazy przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej wiosce :)
      Słyszałam, że jest mnóstwo miejsc na takie zdjęcia!

      Usuń

* Drogi czytelniku, dziękuję za komentarz!
* Jeśli blog przypadł Ci do gustu, zachęcam do obserwacji!
* W wolnym czasie staram się odwiedzać Wasze blogi!
* Komentarze, które są obraźliwe w stosunku do autorki i czytelników nie będą przeze mnie zatwierdzane!