#Instamix 2

Cześć wszystkim!

Pogoda wreszcie się poprawiła i przyniosła złotą, polską jesień. A ja najzwyczajniej w świecie złapałam jakiś katar i dziwię się, że jeszcze nie urwało mi nosa. Ciągłe kichanie jest bardzo uciążliwe, dlatego nie mogę się doczekać, aż w końcu przejdzie. Z kolei, jeśli chodzi o moją obecność na blogu, znowu powinnam dostać po głowie. To nie tak, że opuściły mnie chęci do jego prowadzenia, ale wybór tematyki nie jest wcale proste, a co za tym idzie potrzebny jest czas na realizację. Dlatego dzisiaj przygotowałam dla was #Instamix ostatnich kilku miesięcy.





Aktualnie Instagram to jedna z najpopularniejszych aplikacji w naszych telefonach. Cieszy się uznaniem zarówno znanych sportowców, blogerów, jak i zwykłych ludzi. Można spotkań tam właściwie każdego, a wrzucenie zdjęcia, czy filmiku zajmuje nam najwyżej parę sekund. Posty, inaczej niż na blogu, nie wymagają przygotowania. O wiele łatwiej jest również podzielić się tym, co aktualnie się u nas dzieje albo wydarzyło się w ostatnim czasie. 

Mix zdjęć z Instagrama świetnie sprawdza się jako gotowiec na posta. W ostatnim czasie działo się u mnie dosyć dużo, więc nie sposób podzielić się na blogu wszystkimi przeżyciami. Zanudzilibyście się w ten sposób :). Zdarza się zresztą, że nie mamy pomysłu na kolejny post, a chcemy aby notki pojawiały się regularnie. Najprostszym sposobem jest więc utworzenie kolażu ze zdjęć, które zachęcą nie tylko do oglądania bloga, ale również do odwiedzin na Instagramie. Dla mnie to idealne rozwiązanie, kiedy planuję kolejne posty i nie bardzo wiem, od czego zacząć. 

W ostatnim czasie przyszło mi do głowy kila pomysłów, dotyczących wrześniowej ramówki. Postaram się je zrealizować, pisząc dwa razy w tygodniu. Mam nadzieję, że wszystko się uda. Miłego wieczoru! :)

Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. U mnie wczoraj byla taka sliczna pogoda, ze az nie chcialo sie siedziec w domu :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie weekend też był całkiem przyjemny, można powiedzieć, że wreszcie przyszła nasza polska jesień! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Instagrama :) Jest szybko, prosto i przyjemnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Można szybko podzielić się wrażeniami z wyjazdów, czy po prostu swoją codziennością. Wrzucenia posta na Instagramie nie trzeba planować. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry pomysł z tym kolażem. Będę korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że post cię zainspirował,
      pozdrawiam! :)

      Usuń
  6. Nie jesteśmy pewne, czy już Snapchat nie ,,wygryzł" Instagrama. Niemniej, ten drugi bardzo lubimy. Zdjęcie, kilka sekund i jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście nie potrafię przekonać się do Snapchata, tak jak w przeszłości do fotki. Być może zmienię zdanie :)

      Usuń
  7. instagram jest wspaniałym miejscem gdzie można dzielić się odrobiną swojego życia realnego z innymi ludźmi @jasminengirl ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przede wszystkim nie musimy zastanawiać się nad tematyką postu i trzy razy zmieniać tekstu :)

    OdpowiedzUsuń

* Drogi czytelniku, dziękuję za komentarz!
* Jeśli blog przypadł Ci do gustu, zachęcam do obserwacji!
* W wolnym czasie staram się odwiedzać Wasze blogi!
* Komentarze, które są obraźliwe w stosunku do autorki i czytelników nie będą przeze mnie zatwierdzane!