Strony, na które warto zajrzeć #1


Witajcie!
Blogowanie to temat rzeka. Codziennie wpadamy na różne strony, które są dla nas mniej lub bardziej interesujące. Osobiście znalazłam kilka takich (zupełnie przypadkiem!), z których wiele się nauczyłam, dlatego uważam, że powinny obowiązkowo znaleźć się na wielu listach czytelników.




W ostatnim czasie zaczęłam poważniej myśleć o swoim blogu, więc siłą rzeczy zainteresowały mnie tematy związane z blogosferą. To właśnie dlatego wpadłam na pomysł, żeby stworzyć swoją listę najczęściej odwiedzanych, a przy okazji wartościowych stron. Prawie wszystkie odkryłam przez przypadek, kiedy szukałam w Google'ach konkretnego zagadnienia. Dzisiaj odwiedzam je regularnie, do czego również Was serdecznie zachęcam.


Ta strona powinna znaleźć się na liście czytelniczej każdej osoby, prowadzącej bloga. Zawiera bardzo przejrzyste poradniki dotyczące fotografowania, a także pracy z programami graficznymi. Dużą zaletą jest bank zdjęć, z którego można korzystać bez konieczności podawania źródła. Warto również zapisać się do newslettera prowadzonego do autorki, a także dołączyć do Fotograficznej Grupy Wsparcia.



Tym razem coś dla siebie znajdą pasjonaci literatury, czy filmu. Na blogu można znaleźć sporą ilość różnego rodzaju recenzji. Warto również zajrzeć do zakładki kulinarnej, w której nie brakuje najróżniejszych przepisów. Byłabym zapomniała o postach związanych z blogosferą, bo te także dają do myślenia. 


Kolejna strona z gatunku tych, które obowiązkowo powinny znaleźć się w zakładkach wszystkich blogerek. To prawdziwa kopalnia wiedzy, bez której na ten moment nie wyobrażam sobie prowadzenia bloga. Tutaj również znajdą coś dla siebie początkujący fotografowie, czy blogerzy. Nie brakuje też linkowych party i różnego rodzaju tutoriali. Koniecznie zajrzyjcie do Grupy wzajemnej Promocji dla blogerów Social media dla blogerów. To naprawdę świetne miejsce umożliwiające promocję strony.


Naprawdę wartościowa strona, którą ostatnimi czasy znalazłam w Internecie. Zwróciłam tutaj uwagę na posty związane z blogosferą czy lifestylem. Warto też zajrzeć do przemyśleń na aktualne tematy. W każdy poniedziałek pojawia się motywujący cytat do działania na cały tydzień, z kolei sama autorka organizuje wyzwania blogowe, które mogą okazać się dla Was idealną formą promocji bloga.  


Mam nadzieję, że strony również Wam przypadną do gustu.
Póki co, życzę miłego wieczoru i do szybkiego napisania! :)



Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Znam chyba wszystkie z nich i są naprawdę świetne!

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Internecie jest mnóstwo blogów, ale postanowiłam wybrać te, które są dla mnie najbardziej wartościowe :)

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo za wspomnienie o moim blogu :) Cały czas staram się rozwijać dlatego na blogu pojawia się dużo nowości.
    A co do reszty to znam wszystkie, ale nie na wszystkie wchodzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :)
      Twój blog jest jednym z tych, które w jakiś sposób mnie zainteresowały i postanowiłam zapisać go sobie w zakładkach, żeby częściej odwiedzać.

      Usuń
  3. Z Twoich propozycji znam jak dotąd Vademecum Blogera, do reszty na pewno zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń

* Drogi czytelniku, dziękuję za komentarz!
* Jeśli blog przypadł Ci do gustu, zachęcam do obserwacji!
* W wolnym czasie staram się odwiedzać Wasze blogi!
* Komentarze, które są obraźliwe w stosunku do autorki i czytelników nie będą przeze mnie zatwierdzane!