Kobiecy relaks (KSB2)

Dzisiaj drugi dzień zabawy z blogiem W Trampkach Do Celu, więc chciałabym się z Wami podzielić sposobami na relaks, albo jak kto woli na odstresowanie. Tematyka jest zdecydowanie łatwiejsza, niż pisanie o sobie, a być może podsunę Wam sposoby na przyjemne spędzanie czasu. ;)





Dobra książka


Nie ma nic przyjemniejszego, niż wciągnąć się w lekturę dobrej powieści. Od zawsze czytanie sprawiało mi dużą przyjemność, a przy okazji rozwijało wyobraźnię. Czasami lubię posłuchać przy tym muzyki, ale zdarza się i tak, że wolę otworzyć książkę w kompletnej ciszy - właściwie to zależy od nastroju i chęci.

Muzyka

No właśnie, muzyka to coś, bez czego nie wyobrażam sobie życia. Ulubione piosenki pozwalają mi nie tylko się zrelaksować, ale czasami też skupić, czy nawet uspokoić. To zdecydowanie dobry dodatek do książki, a w moim przypadku również do rysowania. Wspomnę jeszcze, że w muzyce można znaleźć dużo ciekawych inspiracji.

Twórczość 

Twórczość można rozumieć na różne sposoby, ale dla mnie to przede wszystkim rysunek i pisanie. Część swoich prac zamykam oczywiście w przysłowiowej szufladzie, ale przelanie swoich myśli na papier bardzo pomaga w odstresowaniu, szczególnie, kiedy jest ich po prostu za dużo.

Spacery

Należę do grona ludzi, którzy je uwielbiają. Czasami przychodzi taki moment, że człowiek potrzebuje spędzić chociaż kilka minut sam ze sobą, ale ja od paru miesięcy mam towarzystwo w postaci naszego psa, którego nie trzeba dwa razy namawiać. Spacerując da się przy okazji trochę pomyśleć. Nie mówię już o tym, że ruch jest nam równie potrzebny, więc można połączyć przyjemne z pożytecznym.

A jakie są Wasze sposoby na relaks?
Pozdrawiam,
Marzena

Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Ja tak na prawdę za bardzo za czytaniem nie przepadałam do czasu, aż kuzynka namówiła mnie na pewne romansidło, chyba Żony. Wtedy przestałam się dziwić jakim cudem ona pochłania co chwilę nową książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei od dziecka uwielbiałam czytać. Zaczęło się od cieniutkich książek dla najmłodszych, aż w końcu sięgnęłam po coś poważniejszego i mogę powiedzieć, że mi zostało. Szczególnie lubię czytać w autobusie, kiedy czeka mnie długa droga :)

      Usuń
  2. Muzyka i twórczość to moje odstresowanie, nic więcej mi wtedy nie potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie, że można połączyć jedno i drugie :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja również lubię spacerować, ale nie zawsze mam na to ochotę :)

      Usuń

* Drogi czytelniku, dziękuję za komentarz!
* Jeśli blog przypadł Ci do gustu, zachęcam do obserwacji!
* W wolnym czasie staram się odwiedzać Wasze blogi!
* Komentarze, które są obraźliwe w stosunku do autorki i czytelników nie będą przeze mnie zatwierdzane!