Kilka słów o kategorii bloga (KSB3)

Pora na ostatni dzień wyzwania z blogiem W Trampkach Do Celu, więc tym razem powiem co nieco o tematyce mojej strony. Hasło wpisu kończącego zabawę nie należy do najtrudniejszych (jak 7 faktów o autorce), ale nie jest też banalnie proste. A więc o czym jest mój blog?


Prowadzę swojego bloga już od ponad dwóch lat, jednak nie zawsze pod taką samą nazwą. Ostatnio uznałam zmianę takowej za konieczną, ponieważ zaczęłam oczekiwać od siebie i strony czegoś więcej. Moje podejście do blogowania stało się też bardziej poważne, a ja z czasem uświadomiłam sobie, że mam całkiem dużo do powiedzenia na różne tematy i właśnie tym chciałabym się podzielić z moimi czytelnikami.

No, ale o czym jest ten blog?

Strona jest zróżnicowana tematycznie. Posty dotyczą nie tylko różnych wyjazdów, czy innych ciekawych wspomnień, ale również moich pasji. Jak już wspominałam w pierwszym dniu wyzwania, największą z nich jest siatkówka, ale nie samym sportem człowiek żyje. Dlatego od czasu do czasu staram się przygotować wpisy związane z rysunkiem, czy blogosferą. Ogromną zaletą bloga jest to, że posty mogą być o wszystkim i niczym, co pozwala nam - autorkom być trochę bardziej nieprzewidywalnymi. Blog jest przede wszystkim o mnie, więc może się na nim pojawić wszystko, co tylko przyjdzie mi do głowy. :)


A jaka jest Wasza ulubiona tematyka blogowania?
Pozdrawiam, 
Marzena

Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Fajnie pisać o tym o czym sami chcemy czytać :)
    Ps. Dziękuje za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za Twoje komentarze :)
      Bardzo się cieszę, że wzięłam udział w Twoim wyzwaniu :)

      Usuń
  2. Przyjemnie piszesz, bez fajerwerków, ale to też może ujmować. Zainteresowało mnie w Tobie przede wszystkim to, że masz konkretne pasje, czyli nie tylko „szwarc, mydło i powidło” tylko ta siatkówka, rysunek, pisarstwo, foto. Nie ma wiele blogerek z zacięciem artystycznym. Ja z przyjaciółkami tworze specyficzny portal wstrojuewy - coś specyficznego i otwartego na wszystkie kobiety. Jeżeli zechciałabyś do nas dołączyć, podjąć z nami współpracę na różnych polach, np. czasami do nas coś napisać, skomentować itd. to zapraszam! Jakby co, proszę daj znać. Na początek proponuję mój tekst, z ostatniego dnia wyzwania Kamili: http://wstrojuewy.org/publicystyka.html (Andi)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :)
      Jeśli chodzi o moje pasje, czy zainteresowania, nie należę do ludzi ze słomianym zapałem. Czasami zdarza mi się odsunąć coś na dalszy plan, ale przecież nie można zająć się wszystkim jednocześnie. Po prostu robię to, co sprawia mi przyjemność i bez czego nie wyobrażam sobie życia.

      Usuń
  3. Uwielbiam tematy zdrowia, urody, ciała, samopoczucia, relacji międzyludzkich, zainteresowań innych osób.. właściwie wszystko co ciekawie jest napisane :) Fajnie, że u Ciebie jest tak różnorodnie, każdy znajdzie coś dla siebie ale najważniejsze, że Tobie pisanie sprawia radość ;)

    OdpowiedzUsuń

* Drogi czytelniku, dziękuję za komentarz!
* Jeśli blog przypadł Ci do gustu, zachęcam do obserwacji!
* W wolnym czasie staram się odwiedzać Wasze blogi!
* Komentarze, które są obraźliwe w stosunku do autorki i czytelników nie będą przeze mnie zatwierdzane!