7 faktów o autorce (KSB1)


Wyzwanie blogowe czas zacząć! Po raz pierwszy mam okazję uczestniczyć w tego typu zabawie zorganizowanej przez autorkę bloga W Trampkach Do Celu. Korzystając z okazji mogę powiedzieć trochę więcej na swój temat. Pisanie o sobie wcale nie należy do najłatwiejszych rzeczy, jednak przy pomocy kartki papieru i flamastra bardzo ułatwiło mi wybór faktów, którymi chciałabym się dzisiaj podzielić. 



1. Humanistka. Moimi ulubionymi przedmiotami w szkole średniej była historia i język polski. Ukończyłam V Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół nr 5 im. Jana Pawła II w Jastrzębiu - Zdroju.

2. Jestem pasjonatką siatkówki, pokusiłabym się nawet o stwierdzenie, że uzależniłam się od tego sportu. Obecny sezon jest już kolejnym, w którym kibicuję Jastrzębskiemu Węglowi.  Co roku w sezonie letnim udaje mi się zobaczyć na żywo reprezentację Polski. Poza siatkówką halową lubię również obejrzeć (zazwyczaj osobiście) mecze siatkówki plażowej.

3. Od dziecka uwielbiam polską muzykę, zwłaszcza tą z gatunku rocka. Moim ulubionym zespołem jest Perfect, którego "Autobiografia" działa na mnie niesamowicie kojąco, ale z przyjemnością posłucham też utworów Dżemu, czy Iry.

4. Śmiało mogę powiedzieć o sobie, że jestem szaloną artystką. Farby, pastele, czy ołówki pozwalają oderwać się od rzeczywistości, a przy okazji stworzyć coś ładnego.

5. Jestem uparta w dążeniu do wyznaczonego celu, dlatego trudno jest mnie zniechęcić. 

6. Od jakiegoś czasu mam na swojej liście marzeń spacer po Tatrach.

7. Staram się być pozytywnie nastawiona do życia.


Pozdrawiam,
Marzena

Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Nie miałam pojęcia że uczyłaś się w Jastrzębiu ja tutaj obecnie mieszkam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo, że w tym roku skończyłam szkołę średnią, nadal często bywam w mieście i mam kilka swoich ulubionych miejsc :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  3. Brawa za malowanie i rysunek. Niektóre Twoje prace, które pokazałaś w postach, są już naprawdę na poziomie nadającym się do wieszania na ścianach. Wiem coś o tym. No i chwali się, że dziewczyna w Twoim wieku interesuje się muzyką sprzed lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, taka muzyka jest w moim życiu od zawsze, a ja wychowałam się przede wszystkim na utworach Perfectu. Dodam, że utwory mają ponadczasowe przesłanie i wcale się nie starzeją. Pewnie wielu ludzi zna "Autobiografię" czy "Nie płacz Ewka", ale oprócz tego są inne, naprawdę wartościowe piosenki. :)

      Usuń

* Drogi czytelniku, dziękuję za komentarz!
* Jeśli blog przypadł Ci do gustu, zachęcam do obserwacji!
* W wolnym czasie staram się odwiedzać Wasze blogi!
* Komentarze, które są obraźliwe w stosunku do autorki i czytelników nie będą przeze mnie zatwierdzane!