Stylizacja na zimę


Pogoda, jak na początek roku, zrobiła się całkiem zimowa. Temperatura poniżej zera przy porywistym wietrze raczej nie zachęca do wyjścia z domu, ale ja w tym tygodniu trafiłam na całkiem niezłe warunki i śmiało można było pójść na spacer. 




Chociaż jestem człowiekiem ciepłolubnym, to w zimie najbardziej lubię, jak spadnie śnieg. Co prawda buty przemakają, a na poboczach jest pełno błota, to ta pora roku ma w sobie coś, co w jakiś sposób urzeka. Zima też sprzyja robieniu zdjęć, a ja (przynajmniej teraz!) nie wyobrażam sobie, żeby nie wykorzystać śniegu i nie zrobić chociaż kilku zdjęć. 




Kurtka: H&M| Spodnie: Orsay| Buty: No Name



W takich warunkach pracuje się ciężko, ale jestem bardzo zadowolona ze zdjęć. Jeśli chodzi o samą stylizację, to jest dla mnie jedną z najbardziej wygodnych w ostatnim czasie. Poza tym, kiedy pod koniec grudnia szukałam kurtki, to starałam się wybrać przede wszystkim taką, która nie będzie się często brudzić. Zaletą jest dla mnie również kolor – pasują do niego różne dodatki, nie tylko szare. No cóż, wadą całej stylizacji są dla mnie spodnie, a raczej ich kolor. Przy takim jasnym odcieniu trzeba bardzo uważać, chociaż moje szczęście jest takie, że najlepiej ich po prostu nie zakładać! :)



Pozdrawiam, 
Marzena

Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. Nie cierpię śniegu i zawsze w zimie ubieram się na cebulkę, bo gdy się próbuję stroić, to zwykle przypłacam to zapaleniem płuc albo krtani :D Świetna kurtka, strasznie mi się ten fason podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie lubię w zimie to, że jest śnieg, a czasem nawet mróz. Zima jest właśnie od tego, żeby było biało. Jeśli chodzi o kurtkę, to znalazłam ją całkiem przez przypadek, a bardzo dobrze się w niej czuję. Poza tym nie jest ani zbyt ciemna, ani zbyt jasna i można dobrać do niej całkiem sporo dodatków :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne otoczenie. Śnieg jednak dodaje uroku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia z naturalnie białym tłem bardzo ładnie wychodzą, a zima bez śniegu to nie zima :)

      Usuń

* Drogi czytelniku, dziękuję za komentarz!
* Jeśli blog przypadł Ci do gustu, zachęcam do obserwacji!
* W wolnym czasie staram się odwiedzać Wasze blogi!
* Komentarze, które są obraźliwe w stosunku do autorki i czytelników nie będą przeze mnie zatwierdzane!