Wiosenne Wyzwanie Fotograficzne z Jest Rudo

Witajcie!
Przez kilka ostatnich tygodni miałam okazję robić zdjęcia związane z wyzwaniem fotograficznym u Jest Rudo. Było to dla mnie pierwsze tego typu wyzwanie, ale bardzo się cieszę, że wzięłam w nim udział, a przy okazji rozwinęłam (chociaż trochę!) swoje fotograficzne umiejętności.





Dzisiejszy artykuł jest krótkim podsumowaniem tego, nad czym pracowałam przez kilka ostatnich tygodni. Całe wyzwanie polegało na wykonaniu 15 zadań o różnej tematyce. Wszystkie szczegóły i opinie znajdziecie w artykule "Wyzwanie fotograficzne" na blogu Natalii. Ja śmiało mogę powiedzieć, że jestem dumna z tego, że jak na pierwszy raz zrobiłam aż tyle! Żeby nie przedłużać, zapraszam do obejrzenia wszystkich zdjęć z Wiosennego Wyzwania. :)

#fotowyzwaniejestrudo 
@jestrudo

Zabawa 
(Kompozycja: trójpodział)


Wiosna
(Makro)


Najsmaczniejsze


Niebieski
(Kompozycja centralna)


Lubię
(Zdjęcie zrobione po zmroku)


O poranku
(Flat Lay - Zdjęcie z krzesła)



Moje  
(Mała głębia ostrości, rozmyte tło)


Tylko Ty
(W świetle dziennym)

Radość
("Zamrożony ruch")


Teraz
(Rusz aparatem)


Szczegół
(Zdjęcie czarno - białe)


Poza domem
(Zdjęcie o dużym kontraście)


Niedaleko
(Kolaż zdjęć)


Portret
(Zdjęcie z bocznym oświetleniem)


PS. Czy kiedykolwiek braliście udział 
w tego typu wyzwaniu? Jeśli tak, to jakie
są wasze wrażenia?
Pozdrawiam,
Marzena

Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Teraz i niedaleko bardzo mi sie podobaja.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Zabawa" i "wiosna" są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie zdjęcia są piękne, ale to ciastka wygląda najbardziej smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żałuję, że nie wyrobiłam się z wzięciem udziału w wyzwaniu Natalii, ale z niecierpliwością czekam na jej podsumowanie. Na pewno będzie co oglądać.

    OdpowiedzUsuń

* Drogi czytelniku, dziękuję za komentarz!
* Jeśli blog przypadł Ci do gustu, zachęcam do obserwacji!
* W wolnym czasie staram się odwiedzać Wasze blogi!
* Komentarze, które są obraźliwe w stosunku do autorki i czytelników nie będą przeze mnie zatwierdzane!