Wiosennie

Witajcie!
Jestem szczęśliwa, że wiosna wreszcie do nas przyszła i to od razu z takimi wysokimi temperaturami. Aż żal było nie wykorzystać tak cudownej pogody na spacer. Skorzystałam więc z okazji do zrobienia zdjęć i przygotowania pierwszej, wiosennej stylizacji.



Generalnie rzecz biorąc, należę do kobiet, które lubią proste, ale też dopasowane ubrania. Najlepiej czuję się w dopasowanych stylizacjach. Zdarza mi się (tak, jak ostatnio) sięgnąć po luźniejsze spodnie, czy sportowe buty. Przyznam, że na początku nie byłam przekonana do założenia tych jeansów. Niemniej jednak, jeśli dobrze przemyśli się sprawę, można "wyczarować"ciekawą stylizację.



Nie wiem, czy już wspominałam, ale chętnie noszę białe t-shirty. Są przede wszystkim uniwersalne i można wykorzystać je właściwie wszędzie. U mnie bardzo dobrze sprawdzają się zarówno z jasnymi, jak i ciemnymi spodniami. Luźna spódniczka, czy sweter ze zbyt głębokim dekoltem to również powody, dla których warto mieć w szafie jedną lub więcej białych koszulek. 


Stylizacja jest dla mnie przede wszystkim bardzo praktyczna, a wygodne buty sprawiają, że można przejść całkiem spory kawałek. Faktem jest, że nie będą się nadawały do noszenia w upalne dni, tak samo jak długie spodnie. Z kolei koszula może okazać się ciekawym dodatkiem do całości albo wierzchnim nakryciem. Sam outfit był dla mnie eksperymentem, bo jak już napisałam wcześniej, nie do końca byłam przekonana, jeśli chodzi o spodnie. Mogę jednak powiedzieć, że udanym, bo dobrze czułam się w tym stroju. :) 



Pozdrawiam,
Marzena

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Pięknie wyglądasz, ja również lubię taki styl jest bardzo komfortowy :) pozdrawiam i zapraszam do nas http://siostrydajarade.blogspot.com/2016/04/smallbig-mae-jest-wielkie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne stylizacje, takie naturalne i nie przerysowane.

    OdpowiedzUsuń

* Drogi czytelniku, dziękuję za komentarz!
* Jeśli blog przypadł Ci do gustu, zachęcam do obserwacji!
* W wolnym czasie staram się odwiedzać Wasze blogi!
* Komentarze, które są obraźliwe w stosunku do autorki i czytelników nie będą przeze mnie zatwierdzane!