Sportowa stylizacja na lato

Witajcie!
Lato zbliża się wielkimi krokami, a co za tym idzie temperatury są coraz wyższe. Dlatego nie ma wymówek, że dzisiaj mi się nie chce albo jestem zmęczona. Kilka dni temu udało mi się wykorzystać słoneczne czerwcowe popołudnie i przygotowałam letnią, nieco sportową stylizację. 





Ostatnio co raz częściej dają o sobie znać wysokie temperatury, przez co robi się duszno, a ja cieszę się z odrobiny deszczu. Jeśli jednak chodzi o zdjęcia, zdecydowanie wolę słoneczne, niezbyt gorące popołudnia. Kilka dni temu aura znowu dopisała, a ja zaopatrzyłam się nawet w cieniutki sweterek, bo na rękach (zwłaszcza w cieniu!) wychodziła mi gęsia skórka, a ja czułam, że jest trochę za chłodno.



Koszulka: Cropp| Sweterek: Orsay| Szorty: Butik| Sandały: CCC


Sama stylizacja (jak wiele innych!) jest dla mnie przede wszystkim wygodna. Niebieska koszulka ładnie łączy się z ciemniejszymi szortami, sprawiając wrażenie nieco sportowej. Z kolei sweterek zarzucony na ramiona może okazać się świetnym dodatkiem do całego stroju. Po drugie, jeśli weźmiemy pod uwagę jakieś małe ochłodzenie i gęsią skórkę możemy chociaż trochę zmniejszyć uczycie chłodu.


Okej, jeśli już mówimy o codziennej, nieco sportowej stylizacji, to warto dobrać wygodne buty. Ja z czystym sumieniem mogę polecić Wam ten model sandałków, który od paru lat pojawia się w CCC. W poprzednich sezonach byłam z nich bardzo zadowolona, więc uważam, że warto po nie sięgnąć.

PS.
Jakie są Wasze ulubione 
połączenia na lato?

Pozdrawiam,
Marzena

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Ulubione połączenie na lato... Hmmm... Sukienki. Sukienki są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam lato własnie za to że mogę wskoczyć w szorty, tishirt i japonki i jestem gotowa do wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń

* Drogi czytelniku, dziękuję za komentarz!
* Jeśli blog przypadł Ci do gustu, zachęcam do obserwacji!
* W wolnym czasie staram się odwiedzać Wasze blogi!
* Komentarze, które są obraźliwe w stosunku do autorki i czytelników nie będą przeze mnie zatwierdzane!