(Blogowe) Cele na 2017 rok


Cześć, ludziska!

Wspominałam Wam już ostatnio, że początek stycznia to dla mnie dosyć wymagający okres, głównie ze względu na pracę. Chociaż z drugiej strony to dobry czas na postawienie przed sobą kilku (blogowych i nie tylko!) celów do zrealizowania.




Ostatnio na jednym z blogów przeczytałam o wypełnianiu celów małymi kroczkami i muszę przyznać, że tekst okazał się bardzo przydatny. Stąd właśnie doszłam do wniosku, że nie zanotuję całej kartki zadaniami na nadchodzące miesiące, a wybiorę kilka najważniejszych, nad którymi o wiele łatwiej będzie mi pracować. Co znalazło się na mojej liście?

1.Poprawia regularności pisania

Jeśli ktoś z Was śledził bloga wcześniej, mógł zauważyć, że posty pojawiają się w dosyć dużych odstępach czasu. Bez bicia przyznam, że regularna publikacja tekstów na blogu nie od dziś sprawia mi kłopot, a ja zawsze zrzucam to na brak czasu albo weny twórczej. W każdym bądź razie dobrze byłoby coś zmienić i publikować (trochę) częściej, niż do tej pory.

2.Stworzenie miejsca do publikacji swoich zdjęć

W wolnej chwili lubię zrobić ładne zdjęcia, ale większość z nich trafia do szuflady. Tak więc stworzenie własnej galerii to pomysł, który od dłuższego czasu chodzi mi po głowie. Poza tym nie zdecydowałam jeszcze, na jakiej stronie/platformie będę wrzucać fotki. I tutaj prośba do Was, żebyście polecili mi Wasze sprawdzone miejsca, co na pewno ułatwi mi zadanie : ).

3. Mistrzostwa Europy, Liga Światowa, rozgrywki klubowe

Jednym słowem – wyjazdy. W tym roku planuję przejechać co najmniej kilkadziesiąt kilometrów, żeby obejrzeć na żywo mecze Mistrzostw Europy siatkarzy, czy rywalizację w ramach rozgrywek klubowych. Czeka mnie mnóstwo pozytywnych emocji i spotkań ze znajomymi, którymi z pewnością podzielę się na blogu!

Jakie są wasze cele na 2017 rok? 

Pozdrawiam,
Marzena


Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. Każdy powinien miec swoj listę 😊 my w życiu mamy np.poród zaplanowany na czerwiec ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super plany, my mamy podobne jeśli chodzi o pkt 1 :) będę bacznie śledzić Twoje posty z Mistrzistw!! Powodzenia w realizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry plan to podstawa dobrego działania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W zeszłym roku po prostu nie mogłam pisać. W tym od lutego regularność to będzie podstawa. Tobie życzę tego samego.

    OdpowiedzUsuń

* Drogi czytelniku, dziękuję za komentarz!
* Jeśli blog przypadł Ci do gustu, zachęcam do obserwacji!
* W wolnym czasie staram się odwiedzać Wasze blogi!
* Komentarze, które są obraźliwe w stosunku do autorki i czytelników nie będą przeze mnie zatwierdzane!